
Op initiatief van Hennie van Weerdenburg is vanaf 29 juni 2016 de
" Lunchclub" gevormd.
Maandelijks kan aan de lunch worden deelgenomen die gehouden wordt in Zwijndrecht e.o.
Wil je deelnemen aan de lunch stuur een berichtje :
Op initiatief van Cees van de Klooster is, in 2016, een kookgroepje gevormd " De Kookclub" voor een avondje koken in "En Verre" onder leiding van Jan Willem van Lier eigenaar/kok. Op een later tijdstip is een 2e kookclubje door Rob Zoeteweij gevormd.
Meer activiteiten in het kader dat er al initiatieven worden genomen" door leden voor leden"
Samenvattend: De kern is dat "door leden" wijst op de actieve inzet van de leden (participatie), terwijl "voor leden" wijst op het aanbod van de vereniging (service).
Refererend naar de ca.10 jaar dat de lunch door Hennie van
Weerdenburg is geïntroduceerd op de manier dat alle leden van de Economische
club hiervoor elke maand wordt uitgenodigd kan de conclusie getrokken worden
dat buiten een klein aantal SEC leden er geen, in ieder geval, matige interesse
is aan de lunch deel te nemen. Maar wel belast worden met onnodige uitnodigingsberichten
waarvoor geen interesse is.
De situatie die tot eind 2025 is ontstaan is dat hoofzakelijk kookclub 1
deelnemen aan de lunch, aangevuld met enkele leden die af en toe aanwezig zijn.
Met de invoering van de groep Whatsapp " Lunchclub" in november 2025 worden alleen de regelmatige lunchdeelnemers geïnformeerd voor de komende lunch. Tot eind 2026 aangevuld met extra individuele uitnodigingen aan overige deelnemers uit voorafgaande jaren. Daarna zullen uitnodigingen alleen nog plaats vinden via de groepsapp. Uiteraard kan eenieder zich later nog aanmelden voor de groepsapp d.m.v. het verzoek te doen via telefoon resp. het mailadres doorledenvoorleden@gmail.com.



